søndag 26. mai 2019

Gjesteskribent for The Paper Crafting

Da kan jeg endelig dele nyheten om at jeg er så heldig å ha blitt gjesteskribent for 
The Paper Crafting😃

Jeg har laget et bryllupskort i CAS stil. 

Utstyr som er brukt:
Kartong: Bazzill – hvit Bazzill – craft
Mønsterark: Papirdesign – til lykke Papirdesign – for alltid din
Dies: Studiolight Essentials nr 118 Dies by Lene, hjerte Papirdesign – Størst av alt
Stempel: Kort & Godt – Dere to for alltid
Stempelpute: Ranger Archival – Potting Soil
Perler: Papirdesign – hvit/krem

Jeg har brukt den fine diesen fra Studiolight som base for kortet. Har stanset ut to die cuts av den største diesen. Limt de to store delene sammen og brettet de to mindre delene hver sin vei, slik at kortet kan stå av seg selv.
Brudeparet er et stempel fra Kort & Godt. Jeg har bare klipt det til på frihånd. Jeg syns både brudeparet og die cut teksten «størst av alt er kjærligheten» er helt nydelige i seg selv og har derfor valgt et helt enkelt design. Har kun pyntet med halvperler.
På baksiden er det plass til å skrive en hilsen. Teksten er fra samme stempelsett som brudeparet.




May-Runa🦋

1 kommentar:

  1. Gratulerer som gjesteskribent hos TPC.
    Nydelig kort og kult at det står rett opp

    SvarSlett